27 Kasım 2010 Cumartesi

ZOR


Götürebilsem yanımda,
alırdım her şeyini buraların.
Güneşe uçan kartal gibi
gitmeye hazırsam eğer,
Çekili yelkeniyle
rüzgarı bekliyor gibiyim.
Birden yüreğimin kanatları,
ardına kadar açıldı.
İçinden taşan mutluluk,
enginlere saçıldı.
Kim bilir kaç kez
yelken açtınız düşlerimde.
Ayrılığın gelip çattığı gün,
son bir bakış gerilere.
Sevgi dolu yüreğimde sızı
Kopup gitmek zor buralardan.

                                         SERMİN ALBAYRAK
                                        
                                         17/04/1995

6 yorum:

  1. hişşştttttt zeytinlimmmm nereye İzmiri bırakıp İstanbula asla gidemezsinnnnn:)))))))
    seniiiiiiiiii çokkkkkk seviyorummmmmm

    YanıtlaSil
  2. Çok çok güzel....İnsanın içine işliyor...:)))

    YanıtlaSil
  3. İlk yorumu ben yazayım bloğuna dedim,fakat görüyorum ki bu kez geç kalmışım anacuğum..:))...şiirlerinin içinde en sevdiklerimden...birazcıcık hüzün kokuyor ama,çok güzel...tatlım,sen uç yükseklere kartallar gibi,açıl denizlere... keyfin için ama !!...bizi bırakıp nereye bakayım???...daha çooooookkk işimiz var...:))...allah sana sağlık ve uzun ömür versin Serminim...

    YanıtlaSil
  4. Bu güzel duyguları neden kendine sakladın bakiyim... İyi ki yazıyorsun bizleri yüreğinin ta içine götürüyorsun... Devam bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  5. Kendi güzel, blogu güzel, şiirleri güzel, kalbi güzel Ablam... Burukluk duyduğun, "veda" adına dile getirdiğin sözlerine katılmıyorum. Sen bizim sevgi ve enerji kaynağımızsın....
    "Seni çok seviyorum"... Allah ömrünü sağlıkla uzatsın

    YanıtlaSil
  6. Hayatın keyfini sürün mükemmel evlatlarınızla.Allah sağlıklı uzun ömürler versin.Çok beğendim bu şiirinizi de, tebrikler.Kocaman öptüm canım...:))

    YanıtlaSil